Igennem mine øjne
onsdag den 28. september 2011
I Got You On Tape
Hører Asteroids ligenu...Wow ''I Got You On Tape'' er virkelig noget af det lækreste danske musik for tiden!
Jeg savner min kæreste.
Jeg savner mine venner i Jylland.
Jeg savner min ven på Færøerne.
Marie, Martin, Mikkel, Thomas og Victor.
Jeg savner jer.
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Opslag (Atom)